06/’13: Wat klaar is, is klaar…..

Image

Julle ken mos die storie van my Tant Sêra? Die een wat hoed op die kop gaan bad het vóór die Sondagdiens? Want sy’t geglo: Wat klaar is, is klaar!

Ek moes geweet het my vorige post was confusing – die buurvrou wou benoud weet saam met wie gaan sy dan ná September kan koffie drink en Saterdagmiddae, scrap? ‘n Ander vriend het baie benoud gewonder wat Die Baas van my planne sê en of ek al amptelik bedank het?

Niks sulke dinge nie!

30 Seprember 2013 is vandag nog 117 dae vêr in die toekoms – en baie kan in die tyd gebeur.

Ek kan doodgaan – dan moet my ma verstaan ek los haar alleen en Die Baas sal noodgedwonge iemand anders moet aanstel. Of my ma kan doodgaan, wat ook als verander. Of die Baas kan die gastehuis verkoop en dan sit ek sonder werk. Of ‘n orkaan kan Odendaalsrus optel en duskant Pitsonderwater neersit, dan sal alles desnoods óók verander…….. Maar dis nou vir my goed om duidelike doelwitte daar te stel en om my drome, sperdatums te gee.

As ek dus doen wat ek moet doen en 30 September breek aan en my boek is gepubliseer as e-boek, dan is ek gerééd vir wat-ook-al na my kant toe kom.

Ek glo baie sterk daaraan dat die Skepper my lewe en my lot in Sy hande hou. Ek glo ook, amper teenstrydig, dat ons aksies en besluite ons toekoms bepaal of beïnvloed. Die Skepping was nie maar net ‘n random act, die Skepping bestaan uit wiskundige presiese prosesse. Ek glo aan die begrip van energie wat in die Heelal uitgestuur word en dinge na jou aantrek.

Daarom kan ek nou met oortuiging sê: Ek het dit wat ek graag wil doen in woorde gesê en op skrif vasgelê; ek het dit voor die Vader se voete gelê en ek weet sonder twyfel dat daar teen 30 September 2013 vir my ‘n duidelik nuwe pad sal ooplê  en dat deure sal oopgaan.

Die enigste vereiste van my kant is, dat ek gereed moet wees.

En glo my, ek werk daaraan……….

Met groot vreugde!

One thought on “06/’13: Wat klaar is, is klaar…..

Lewer kommentaar

